Hemma igen!

Det blev verkligen en heldag i Malmö för min och mammas del men nog har det vart trevligt! =D Sen måste jag bara säga det att jag är så förbaskat glad för det har gått hur bra som helst med ryggen och benet, minns knappt sist det kändes så här bra (hoppas bara jag inte är sängliggandes imorgon), dock har jag förbaskat ont i mina fossingar, haha.

Jag har på mig skor, nitskärp, vantar Second hand, byxor Gina T, t-shirt Bik Bok, jacka testplagg till webbutiken vi ska öppna. Just de, gammal väska och halsduk.

Då vi skulle köpa våra tågbiljetter i morse trodde mannen i kassan först att jag räknades som vuxen men då jag sedan sa att jag var 19 så kollade han på mamma och frågade om hon också var under 20 år, HAHA!! :D

Jag fick med mina lite prylar hem (dock inga kläder) men jag orkar helt enkelt inte visa just nu utan det får bli imorgon.

Hoppas ni haft en bra lördag? Vad har ni haft för er? :)
Kram!



Kommentarer

Jag har också varit i Malmö idag!! Coolt :D

mysigt med en mammadag !


Kom ihåg






Trackback