Hej mitt vinterland

Vid lunchtiden då solen sken och det visade plusgrader ute packade vi pickninckkorgen (dock var det ingen korg utan en ryggsäck) med fika och åkte till Stenshuvud för att, ja, ha en picknick!

Liam körde, eller låtsades i alla fall :)

In the car.

Jag trodde ärligt talat aldrig jag skulle få se Simrishamn så här vitt och vintrigt.

Mamma.. Ja jag behöver nog inte säga mer, ni som känner henne vet ju hur hon är *fniss*.

Vi drack varmchoklad.

Och jag låg och njöt i solen medans killarna hade snöbollskrig.

Så där såg min dag ut mitt på dan :)



Kommentarer

Vilka härliga bilder, de får en nätsna o ha lust o hoppa ut i snön! bara nästan haha

» Agnes

Jättehärliga bilder! :) Okej men det låter som att ni har kommit en bit på vägen iaf. Vad har ni kvar att göra? :)

tack så mycket själv!



Härliga vinterbilder du hade här :D



kram /B

oooh vad mysigt !! :)


Kom ihåg






Trackback