Hej hopp!


Hej hopp!
Vaknade för kanske 40 minuter sen och började tänka på alla sjuka drömmar jag haft under natten, dock är det som alltid att jag knappt kommer ihåg dom nu, varför är det så att man alltid glömmer bort sina drömmar? (nästan alltid i alla fall).

Jag bjuder på en outfit senare under dagen då jag har kläder på mig, har fortfarande på mig pyjamasen och mina duntofflor vilket inte resulterar i den allra snyggaste outfiten ;)

Ha en bra dag!
Kram :)

Update kl 14.51: Jag och mamma sitter och jobbar för fulla muggar så ni får ursäkta frånvaron och jag ska försöka hinna ta några outfitbilder om ett tag, försöka.



Kommentarer
» torin

sv: ja precis :D <33333333

Det är jätte jobbigt när man glömmer bort dom!

haha äkta du med dinan drömmar! ;D saknar dig :(

sv: Tack det samma! Hoppas du får en fortsatt fin dag!

kram!

» Semra

otroligt bra blogg hade du!



I min blogg kommer du snart kunna vinna schampo och balsam från goldwell, så håll utkik! KRAM

ingen orsak:) vad gör du då?

» memma

jag tycker du ska ha mer än bara outfit i bloggen :)


Kom ihåg






Trackback