Dagens fråga (inför imorgon).

Imorgon blir jag borta precis hela dagen (ni får se vart jag ska imorgon), från morgon till kväll så jag svarar på dagens fråga nu istället.

 

Anna: Om du var TVUNGEN att kasta ut nån av twilight böckerna, vilken skulle det vara?

 

Svar: Åh, får typ ångest av frågan, beslutsångest! Det var en riktigt klurig fråga alltså, alla böckerna är ju SÅ bra!! Det står nog mellan New Moon och Eclipse, men vilken.. Nä det landar nog på Eclipse ändå OM jag nu måste välja ;) New moon gillar jag ändå liksom, den är lite deppig och spännande, Eclipse är ju självklart också bra men inte den bästa. Så, Eclipse blir det. Hur skulle ni välja om ni nu var tvugna? ;D

 

 

Har du nån fråga till mig, ställ den i så fall.




Kommentarer
» Julia

Jag har inte läst någon av böckerna, men har hört att bok två är väldigt mörk och djup, precis som jag tyckte filmen var. Gillade ettan bättre!

:-)♥

» Molly

Riktigt svårt att välja! Men måste hålla med dig om att jag skulle välja eclipse. den känns mer bara som en övergång/förberedels inför sista. ååh, jag vill att summit ska bekräfta bd nu!

kan inte välja, älskar alla böckerna lika mycket :D



sv: jodå allt är bra med mig. haha och jo jag är kvar hos pappa xD det lät lite kul faktiskt :P

vi är små datanördar du & jag ja haha.

KRAM!

Ja man skulle kanske införskaffa sig en digitalkamera ändå! De är ju inte så jättedyra heller va?



Men shiiiit vad du är duktig! Du får gärna göra kläder till mig med, haah. :P

Vad hände med de på visningen förresten? Har du kvar dem eller har du sålt dem? :)

» Emma

svar; hehe ja gör det=)

» Lina

Håller med dig, skulle också slänga ut Eclipse! Jag förstår inte varför den boken är nästan allas favorit. Nej, usch. Den är ju bra och så, men inte bäst.


Kom ihåg






Trackback