Dagens fråga

Fingal Olsson: Om du bara fick äta en sak i en månad, hackad lök eller stekta kycklinghjärtan,vad skulle du välja?

 

Svar: Haha först och främst vet jag vem Fingal Olsson är och hans riktiga namn är inte det men ja vi säger som att han heter det just nu! :P

 

För något år sedan blev jag lurad till att äta kycklinghjärtan och usch usch usch. Jag skulle aldrig ha ätit det om jag visste vad det var vilket var anledningen till att han som lurade i mig det sa att det var något annat. Konsistensen var precis som man tänker sig en muskel, jag åt litegrann och tyckte inte det var så gott och vidrig konsistens och det var då han sa vad det var, får rysningar då jag tänker på det!

 

I alla fall så vissa av er vet nog att jag avskyr lök också men jag skulle mycket hellre äta en massa lök istället för kycklinghjärtan igen, men jag hoppas jag aldrig kommer måste välja bland dessa två :P

 

Nu börjar frågorna va slut så har du något du vill veta, fråga på.




Kommentarer

Okej =)



Vill du inte se Alice i underlandet??

Kram!


Kom ihåg






Trackback