Dagens fråga

Jenniefer: Hur ser en vanlig dag ut för dig?

Svar: En vanlig dag, jadu, lite svår fråga men ska försöka så gott jag kan!

Jag kliver upp vid 9-tiden, sminkar mig, klär mig, fikar osv sedan sätter jag mig vid datorn och kollar bloggen, mejlen och bloglovin. Sedan blir det väl att jag jobbar en hel nu på dagarna med webbutiken, sen följer jag ofta mamma och handlar. Efter middagen vet jag inte riktigt vad jag gör, jobbar ibland, sitter vid datorn ibland, läser tidningar osv. Kvällarna spenderas vid datorn då jag bloggar, svarar på kommentarer, läser bloggar, svarar på mejl osv. Vid 21-tiden brukar jag sedan bädda ner mig i sängen och se på the OC ;P Ja så där ser väl en typisk Jennilie-dag ut, ungefär.


Har du någon fråga till mig? Ställ den i så fall.



Kommentarer

Oj jobbigt! jag har varit pälsallergiker en gång i tiden, men nu verkar det ha gått över.



Låter som att du har rätt okej dagar. ;)

Men du passar i brunt ^^ Jag gillar att va bleeeek :]

Ha en trevlig helg du :)

» Linn

sv: Tack!:D

okej nice;)


Kom ihåg






Trackback