Brand!

Var med och tävla om ett snyggt axelsmycke här, sista dagen imorgon!!


I morse då jag vaknade berätta mamma för mig att cykelaffären här i "stan" brunnit ner, så nu har jag suttit och läst om det och kikat på bilder (ni kan göra det här). Det är så himla tråkigt när sådant händer, speciellt om det inte är en olycka..

Sedan vidare till en annan sak.. Kan det verkligen snöa mer här?!?! Vi skulle ju för f*n inte ha nån vinter här nere i Skåneland men näe, då vi flyttade från norr ner hit för att SLIPPA vintern ska det tydligen bli rekord vinter på jag vet inte hur många år!! Usch, och fy!

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan få mig lite mat i magen.
Kram



Kommentarer

ja det gör jag verkligen ! :D

» Emma

va tråkigt! min skola har med brunnit ner :o :(


Kom ihåg






Trackback