Blogg, bloggen, bloggar osv.


Hade inte så mycket fantasi då jag skrev rubriken men :P Jag vet att jag frågat förr vad ni vill läsa om i bloggen och så och det blir en liknande fråga nu, men inte samma.

Själv tycker jag att en del inlägg är väldigt onödiga som då jag skriver om filmer jag sett, då jag slänger in en snabb hälsning, konstiga bilder osv så jag tänkte höra lite vad ni tycker. Vad är det ni egentligen gillar med min blogg, är det outfitsen? Då jag skriver om lite allt möjligt? Eller det jag egentligen vill ha svar på är om jag ska dra ner på de mer onödiga inläggen och bara skriva då jag verkligen har något "vettigt" att komma med. Detta innebär ju dock mindre uppdateringar men kanske "vettigare" inlägg. Jag vet inte inte riktigt vad jag tycker därför vänder jag mig till er. Vad tycker ni?



Kommentarer

gud du måste tycka detta är jätte jobbigt, men det funkar inte..

jag tycker du ska fortsätta med dom "onödiga" inläggen, tycker det är kul att läsa om såna saker också :)

allting ska inte behöva vara så himla seriöst hela tiden ;) och vad ska jag säga, tycker du verkligen bjuder på dig själv !! fortsätt med det :)

Jodå he är okej :D Lite mycket i skolan nu bara xP

Glad alla hjärtans dag du <3

jag tycker det är jätte bra som det är nu :)

Du verkar ju vara rätt öppen och dig själv. Det är bra, sådant gillar ju läsarna. Mångsidighet är alltid kul och du varierar dig bra. Att du skriver "onödiga" inlägg gör bara bloggen mer personlig. Tycker att du lyckas fint med din blogg! :-)

märkte att du skaffat högerklickskydd, därför får du alla kommentarer i detta inlägget istället eftersom jag inte kunde ta inläggen i en ny flik.

så..



1. snygg outfit där nere, med den beigea oversizetröjan! =)

2. riktigt söta bilder på dig och din mamma! älskar dom haha.

3. den nya designen är skitball! love it! det enda som är, är att det rosa i headern nästan sticker i ögonen, men det har sin charm det med haha xD

4. hoppas du har haft och får en fortsatt mysig alla hjärtans dag!

5. jag tycker absolut inte att du ska dra ner på alla "onödiga" inlägg. då blir jag ledsen haha <3



kraaam!

fortsätt med de onödiga inläggen :P :D


Kom ihåg






Trackback