Soon to be mine

Åhhh.. Dessa skor har jag suktat efter enda sen de kom ut i våras och ju fler jag sett haft på sig dem desto mer har jag velat ha dem. Tyvärr har jag ju mina stora ryggproblem som gör att jag endast kan använda klackar när jag fotar outfitbilder, jag kan alltså inte gå omkring i dem för då får jag ont på en gång. I och med det har jag inte velat lägga ut 849 kr som det kostar hos modekungen.se eller 699 kr som de kostar hos vivistyle.se, det skulle kännas ganska onödigt.

seconds.se har det legat ute ett par exakt likadana skor i över en vecka och fräck som jag är (eller snarare smart) då det kommer till auktioner jag vill vinna la jag ett bud ca 4 sekunder innan den avslutades vilket gjorde att jag korades som vinnaren av auktionen, wihoo. 160 kr blev slutbudet, sen får man väl räkna ca 80 kr i frakt men 240 kr är dom ju helt klart värda, speciellt då dem är helt oanvända, endast provade inomhus.






Snart så är jag med en stolt ägare av dessa dojjor!



Kommentarer

gud va kul! =D så billigt också, om man jämför med ordinarie pris :P



sv: tack min vän. det känns väldigt bra att veta. jag ringer dock sällan någon frivilligt och pratar när jag inte mår bra. linnea kom hit utan förvarning igår så jag hade inte så mycket till val haha.



hjälper något enormt att bara veta att någon, du, finns där i alla fall =)

kram<3


Kom ihåg






Trackback