Present

Igår var vi bortbjudna till en familj där vi sedan blev i några timmar! Dom har en dotter som går i samma klass som min lillebror och hon har blivit rätt så förtjust i mig och jag gillar ju henne med såklart. För några veckor sedan fyndade jag världens finaste poncho (ni kan inte ana hur fin den var, glömde tyvärr att fota den) dock så var den i barnstorlek men jag kunde ändå inte låta bli. Jag bestämde mig i alla fall för att ge den till den här tjejen så igår slog jag snabbt in ett paket till henne och så här blev resultatet.



Ni som följt min blogg ett tag vet hur mycket jag gillar att slå in paket, bland det roligaste jag vet! Kortet har jag förresten också gjort, tror jag gjorde det för ett par år sen.

Hon var så söt, hon tyckte paketet var så fint att hon först inte ville öppna det men tillslut gjorde hon det och hon blev superglad för ponchon som satt perfekt på henne!



Kommentarer

supersnyggt :D


Kom ihåg






Trackback