Min outfit

Hej hopp! Nu är jag på hemmaplan igen! Kan ni gissa när jag klev upp i morse..? Kvart i feeeeeem, jag är sinnessjukt trött just nu. Grejen är den att jag har vänt på dygnet så jag hann inte få så många timmars sömn. Men jag överlever, såklart. Efter läkarbesöket drog jag och mamma vidare på IKEA och sedan till Väla Centrum i Helsingborg. Fyndade ett plagg på rean som jag visar upp om någon dag, jag kan säga att det är leopardmönstrat, hihi. Sen var jag även tvungen att välkomna tillbaka mina vänner kryckorna, suck. Ni skulle sett mig, eller nä förresten.. Jag var så trött i hela kroppen, orkade knappt lyfta på fötterna, jag hade ont i ryggen och nervsmärtor i ena benet så jag hängde liksom över kryckorna för att kunna ta mig framåt. Vad gör man inte för lite shopping?! Haha. Hoppas jag inte får sota för det i natt eller imorgon. Så jag ber dig, snälla snälla rygg, bli inte ännu sämre nu.


Skor - Bo Ohlsson
Skinnbyxor - Gina Tricot
Tröja - Second hand
Skinnjacka - Köpt i London
Pälsväst - Second hand
Väska - Second hand



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback