Iskallt.

Åh. Jag hatar hatar hatar HATAR vintern! Eller det är nog kylan jag hatar men det hör ju ihop med vintern så. Man måste klä sig som en jag vet inte vad för att inte frysa ihjäl. Och haha jaa, det var väldigt kallt att ta av sig till t-shirt ute i minusgraderna men vad gör jag inte för bloggen och er :) Här ser ni för övrigt mina nya jeans också, 149 kr från lindex. I sidorna är en detalj också men glömde fota den.



Skor - Mammas gamla
Jeans - Lindex
T-shirt - Second hand
Halsband - Lindex
Pälsjacka - Second hand
Hatt - Köpt i Schweiz



Kommentarer

Wow ni har ju mer snö än här i Sorsele, hoppas bara ni inte har det lika kallt ikväll -23. Ha en god jul å hälsa alla. Kram Elenor

Elenor- Ja vi har himla mycket snö nu, speciellt för att vara här nere. Men ni har dock kallare, usch usch :) Tack detsamma!

WOW pälsjackan = supersnygg!!! :D

» Lina

Tuff t-shirt!


Kom ihåg






Trackback