Del 1 - Shopping

I mitt förra inlägg skrev jag att jag skulle iväg en sväng och det var på Second handbutiken här i Simrishamn och på Röda korset jag skulle. Ni tror väl inte jag kom hem tomhänt? Nej då! Två påsar med grejer fick följa med mig hem. Även igår gjorde jag ju en hel del inköp i Tomelilla som jag inte heller visat er än. I och med att det är ganska mycket grejer som jag har kvar att visa er så jag får dela upp det i några inälgg. Här kommer del 1.

Den här västen med fuskpäls på framsidan köpte jag idag på Second handbutiken i Simrishamn, 75 kr.




Röd tröja, 5 kr på Röda korset, svart tröja, 5 kr på Röda korset.


Metallicfärgad leopardmönstrad skjorta, 40 kr på Erikshjälpen, Svart tunika, 40 kr på Erikshjälpen.




Halsband, 10 kr på Erikshjälpen.



Klackskor, 10 kr på Röda korset (de är finare på!)



Vad tycker ni om mina nya inköp?



Kommentarer

snygga prylar! :) det är verkligen charmen med att gå i secondhand butiker. på hängarna ser dem platta ut, men sen när man bygger ihop dem till någon snygg outfit blir det skitsnyggt! :) riktiga kap! :D

» Bunny

ä l s k a r västen!!!!

» micki

Oj vilket fint halsband! Det hade jag gärna lagt vantarna på!

älskar leopardskjortan! =)


Kom ihåg






Trackback