Christmas tree

Igår pyntade jag och bröderna granen här hemma. Det blev rätt sent i år och en väldigt ful gran men vi hade först inte tänkt ha någon då vi inte tyckte vi hade plats men jag har ju som sagt en 9-årig lillebror och han ville ju såklart ha en gran, fullt förståeligt. Dock blev det liksom en.. ja, ful gran, haha. Men den duger.





Och ja jag går omkring med mössa inomhus, ibland har jag till och med vantar för jag är så jäkla kallblodig så jag fryser hela tiden så då är det massor av varma kläder som gäller för mig.

Och imorgon är det julafton vilket jag började inse för några dagar sen typ, hade som fått för mig att det var en månad kvar eller något :)



Kommentarer

Du, det där är ingenting jämfört med granarna jag har sett de har sålt här i stan, men typ 3 kvistar på!



God Jul till dig med, hoppas du får en dundermysig helg!

sv: tack tack och god jul på dig också :) tyckte in eran gran var så ful som den framstår i din text hehe! själv har jag ingen alls då katterna nog skulle äta upp den inklusive allt pynt i så fall :p


Kom ihåg






Trackback