En dag i Ystad

Hejsan! Oj vad mycket jag har bloggat idag (not), hehe. Nä men mamma väckte mig imorse och frågade om jag skulle med till Ystad och ja det ville jag ju så jag gjorde mig i ordning sen for vi. Vi var där ett par timmar innan vi åkte vidare till Bo-Ohlsson och sen för att hämta brorsan på skolan. Innan vi var hemma var klockan just efter 16 och sen dess har jag gjort lite olika grejer, bland annat fotat det jag köpt idag.

Vi hade ingen kamera med oss till ystad men här kommer lite bilder jag tog med mobilen.
Vi gick på ett danskt café för att äta lunch.

Jag åt en stor och mumsig räkmacka!

Sedan traskade vi omkring på lite affärer, bland de söta små gatorna och så.

Typ så där har jag spenderat min dag, himla skönt och mysigt.
Ni tittar väl in titt som tätt på bloggen nu ikväll för det är ett par inlägg som ska publiceras! Bl.a dagens outfit, lite av mina nya inköp, läsaroutfiten..

Kram!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback