Fotokväll

Ikväll har jag och mamma varit och fotat lite bilder på hennes smycken som hon designar och tillverkar, duktiga mamma! Vi är grymt nöjda över bilderna och de kommer komma upp på hennes hemsida framöver men tills dess bjuder jag på ett par stycken här. Mamma har fotat och jag har agerat modell, stylist och redigerat bilderna.

Vad tycker ni om bilderna?
Om det är någorlunda väder imorgon och om ryggen pallar ska vi knäppa några fler bilder.

God natt,
Kram :)

PS. Här finns bilder då Kristen och Robert kysser varandra ;)



Kommentarer

riktigt fina bilder!

älskar ljuset. och det ser så mysigt ut det du har på dig. ganska annorlunda mot din vanliga stil men du passar banne mig i allt haha =D

kram!

Snyggt med den romantiska stilen, tycker jag!



svar: Ok vad bra... (att du ej känner någon press) :)



Kram

» tessi

fina bilder hörru :)

» Lina

Galet snygga bilder, älskar färgerna!

ooh vilka fina bilder, hur fina som helst!! :D

Tessi- tack så mycket!! :)

Gillar dessa ännu mer!!

» Anna

GALET fina bilder, det ser ut som om dom är hämtade från en klädkatalog !:)

» CJ

Fina kort!


Kom ihåg






Trackback