Svar på en fråga

Anna: Asså, jag beundrar verkligen hur du kan hitta så enkla men snygga saker och fixa ihop en snygg outfit så lätt. Jag undrar bara var du hittar din inspiration?

Svar: Tack så mycket, blir verkligen super glad!! :) Till frågan.. Jag vet ärligt talat inte riktigt var jag finner min inspiration. När jag klär på mig tar jag oftast fram ett plagg som jag vet att jag vill bära just idag, t.ex en kjol, sen utgår jag från den och försöker matcha den snyggt och på mitt sätt. Men sen läser jag ju en hel del modebloggar och tidningar så utan att jag tänker på det snappar jag nog upp en hel del därifrån.

Sen händer det ju ibland att jag byter kläder ett flertal gånger innan det känns rätt. Som i morse, bytte kläder jag vet inte hur många gånger tills jag blev less på mig själv så tillslut slängde jag bara på mig nåt bekvämt :P Men inspiration finner man nog lite överallt; i tidningar, bloggar, på stan, vänner, tv, serier osv.

.............................................................................................................................................................................................................

Sen får ni ursäkta att jag är lite oaktiv här på bloggen men jag har ju redan sagt att jag är sämre i ryggen så jag gör inte så mycket som känns så värt att nämna här. Och en annan sak jag tänkt på.. Efter att jag opererat ryggen i september kommer jag inte visa outfits på ett bra tag då jag kommer ha ont och bara kommer bära mjukiskläder, kommer t.ex måsta gå på kryckor i två hela månader. Så, skulle ni vilja att jag fotar en del outfits nu innan operationen så jag ändå har något att visa under den tiden?



Kommentarer

Ärligt så tycker jag att efter operationen så ska du inte känna någon press alls. utan ta din tid och vila upp dig, uppdatera bloggen när du orkar. vill du själv ta kort på outfits, tycker du det vore skoj så gör det! ingen av oss tackar vl nej o se snygga outfits but you get the picture :)

Hoppas att operationen kommer att gå bra! Håller med ovanstående talare.. Känn ingen press! Gör som du själv känner för...



Kram på dig!


Kom ihåg






Trackback