Pour some sugar on me (outfit)

Här har ni hela outfiten. Känner att det blivit mycket jeansshorts de sista dagarna så imorgon får jag lov att köra på något annat! Sjalen kring huvudet har också fått hänga med på sista tiden, vet dock inte om jag är redo att överge även den imorgon, för att få reda på svaret måste ni kika in imorgon ;) Här kommer en liten bildbomb.

Skor: Second hand (50 kr)
Knäsockar: H&M (10 kr tror jag jag pejjade för dem)
Shorts: brorsans avklippta jeans
Sjal kring midjan: En present från Farmor
T-shirt: Second hand (5 kr)
Ring: H&M (20 kr)
Örhängen: ??
Sjal i håret: Second hand (65 kr)
Väska: Gammal från H&M
Glajjor: Rayban
Kavaj: Second hand (10 kr har jag för mig att jag köpte den för)



Kommentarer
» Malin

fantastiskt snygg outfit!

» Sofie

Snygg outfit! :)


Kom ihåg






Trackback