Outfit torsdag

Jag har insett att ha en sjal som hårband är ju faktiskt väldigt snyggt (kom på det si så där ett par månader efter alla andra). Haha nä men jag har alltid tyckt det är snyggt men aldrig trott att jag skulle passa i det men det ser ju väldigt bra ut! Så här har jag sett ut idag i alla fulla fall!

Skor: Second hand (10 kr tror jag jag köpte dem för, kan ha vart 20kr)
Shorts: Avklippta jeans
Skärp: Second hand (10 kr eller nåt liknande)
Skjorta: Second hand (5 kr!!!)
Rayban glajjor jag fått av styvpappa
Örhängen:??
Ring: H&M (20 kr)
Armband (det är egentligen ett hårband): Köpr i Schweiz
Sjal: Second hand (65 kr)



Kommentarer
» MILEY

Sv: Hehe nej jag bor i Trelleborg! Men det är så himla mysigt i Ystad speciellt på sommaren så man måste ju åka dit ibland!



Du hade kommenterat på min http://nyheter24.se/nextinfashion/miley blog, men jag har flyttat. Om du undrar varför jag svarar med en annan bloggadress ;)



och tillsist, härligt outfit! Love it.

» Bunny

Tjusigt! ;D

» Diana

Verkligen jättesnygg outfit! :D Och hårbandet passade du väldigt bra i som du sa, har tvekat om jag skulle passa i de med, men kanske skulle prova då ;D

» carin

snygg outfit och snygg jennilie!

sv. dom bilderna kommer så småning om ska du se!:)

Ja tyckte den va jävligt rolig, men allt va för mycket men de är väll det som är grejen! haha, kanske inte världens bästa men den får 3 av 5 popcorn från mig xD

kram kram

snyggt, skorna såg dock lite varma ut ;p


Kom ihåg






Trackback