Nytt i garderoben

Idag fyndade jag lite smått och gott, bland annat lite Second hand fynd. Jag visar inte allt jag köte i detta inlägg men lite.

Skjorta Second hand (Röda korset) 20 kr.

Halsband från Lindex 9.50 kr (det gömmer sig även tre små kors bland döskallarna som tyvärr inte syntes på bilden).

Tre nya ringar. Den svarta kommer från Lindex 39.50 kr, den silvriga med som nitar på kommer från Bo-Ohlsson och kostade 45 kr och den sista köpte jag på H&M för 29.50 kr. Jag köpte även nagellacket jag har på mig på H&M idag för 9.50 kr.

Det här vita armbandet med små nitar på fick också följa med mig hem, det kommer från Lindex och gick på 9.50 kr.

Skorna är köpta i Schweiz och brallorna kommer från Gina tricot.



Kommentarer

Snygg outfit!!



Och så kom jag på en sak alldeles nyss! Min (bortgågne) mans bror och fru från Lycksele har precis flyttat ner till skåne någonstans.. Jag visste inte riktigt var, förren idag. Och vet du vad? Dom har också flyttat ner till lilla Simrishamn! Fler norrlänningar i simrishamn alltså, hehe.... Yey!



Fint! Har en likadan guldring från Hm faktiskt!



Sv: Kul att du vill vara med i tävlingen och stort tack till att du tänker länka den också! Jag skriver upp ditt namn på två lotter! :) Ska bli jättespännande att se mig själv på din blogg imorn :D



Sv: Tackar, Hilda är superduktig på styling!



Sv: Jo samma här, Elin brukar alltid vara stilsäker, men denna tror jag många reagerat på. Dock tycker jag hon är cool som vågar sticka ut o göra stora chansningar :)

» jenny

snygg skjorta du har fyndat. låter kul, skickar ev in en outfit senare under dagen:)

» LINA

super snyggt halsband


Kom ihåg






Trackback