Min Outfit




Hej på er =)
Jag hoppas ni mår bra idag?!

Jag var i alla fall precis inne på minoutfit.se och såg att min outfit från gårdagen ligger på förstasidan och är en av de populäraste just nu (nr 3). Kul kul!

Idag funderar jag på cykla ner till Second hand butiken vi har här i Simrishamn och spana lite, var ett tag sen jag var där. Dock är det lite dyrare där, eller det är inte dyrt men inte heller som jag är van vid på alla loppisar där dom näst intill ger bort grejerna!! :)

Ha en fin dag så hörs vi nog snart igen!
Kram



Kommentarer
» Ejvi

Hey, thanks a lot for your nice commnet on my blog! It makes me happy :). And I will sent you the email in the evening :).

SV: ååh, FUSK! i malmö? :)

Jodå, var hos killen i Hemavan och hade ganska trevligt med hans familj, men de gjorde upp så mycket inför älg jakten så var lite utanför ^^ men annars har det varit bra :)


Kom ihåg






Trackback