Lite presenter med posten..

Idag fick jag ett litet paket med posten och eftersom jag inte beställt något från nätet eller så hade jag ingen aning om vad det var i, det enda jag såg var att det var från Therese. Jag öppnade det och inuti låg en nagelfil, en mascara och ett nagellack som var assnyggt på (yes, jag satte på mig det direkt)! Vet inte hur jag ska tolka det här, antingen tycker hon att jag borde vårda mina naglar bättre och kleta på mer mascara *skämt åsido* eller så ville hon bara vara snäll, jag tror på det sistnämnda ;) Haha. Nä men TACK Therese!



Kommentarer

haha varsågod =)

tänkte mer så här "jag har redan ett rosa negellack, jag hatar såna nagelfilar, fick två mascaror till i vinsten och du gillar rosa"

å så ville jag ju vara snäll, så du tolkade rätt haha ;D kul att du gillade det i alla fall.

kram!


Kom ihåg






Trackback