Läsarstilen #5

Hejsan! Då var det dags för "Läsarstilen" igen! Idag är du snygga Josefin som bjuder på sin outfit! Hon är 18 år och driver bloggen http://shoppheaven.blogg.se, spana in den!

Linnet - H&M
Transparent skjorta - H&M
Sandfärgad bomulls skjorta - Second hand
Skinn(imitation)shorts - Bikbok
Halsband - Lindex
Spetshandskar (som jag klippt av toppen på) - Lindex
Två-finger-ring - H&M

Vid frågan om hon inspireras av någon/något speciellt svarade hon så här:
Jag har inte speciell person som jag samlar inspiration ifrån utan plockar lite från bloggar, lite från
lookbook.nu, lite från folk jag ser på stan och sen mixar jag ihop det i min lilla skalle :) Haha.

Jag gillar verkligen Josefins outfit, den var väldigt mycket i min stil och smak måste jag säja! Jag suktar så himla mycket efter ett par shorts eller en kjol i fuskskinn för det är så förbaskat snyggt och lyfter verkligen en hel outfit! Jag tycker det var himla fiffigt av henne att bära två skjortor också för det såg verkligen bra ut, och spetsvantarna passade så perfekt till hela looken! Tummen upp från mig :)


Vill du också synas på min blogg med din outfit? Det är super enkelt, läs här om hur du går tillväga!



Kommentarer

Åh vad gulligt skrivet, tack :D

ja, visst är det!


Kom ihåg






Trackback