Läsarstilen #1

Då kör vi igång med Läsarstilen som jag berättade om igår!

Den här söta tjejen heter Karolin och är 14 år. Karolin inspireras mest av olika bloggar, tidningar, folk hon ser/träffar och lookbook.nu. Ni hittar hennes blogg på karolinss.devote.se

Hon har på sig skjorta och mössa från bikbok, tights med dragkjedja från H&M, boots från Dinsko, t-shirt från Gina tricot, blandade armband som hon samlat på sig i sommar, ringar från Cocoo.se och F21, och kjedjor från H&M. Väskan är en Mulberry Alexa bag-lookalike.

WOW säger jag bara! När jag såg den här outfiten första gången var den första tanken i mitt huvud "Så där vill jag se ut i höst!!". Allt är så rätt! Halsduken och mössan skulle jag mer än gärna ha i min samling och väskan var ju skitsnygg! Den här bruden kan verkligen det här med att matcha rätt, håller ni inte med mig?! En riktig tio-poängare!

Vill du också synas på min blogg med din outfit? Klicka här för att läsa hur du gör.



Kommentarer

Vilken fin outfit och söt tjej!

Skamlös reklam - Vill du läsa om något annat än det som hör till vanligheten? I höst drar jag till Zimbabwe i Afrika som volontär och tar hand om lejonungar!!



Lägg till min blogg och följ mig vettja!

Om inte ber jag om ursäkt för denna skamlösa reklam



PEACE OUT!

http://sannie.blogg.se

åh tack så mycket snälla du!:)

» j

Ska du köpa en OnePiece?

Var med i utlottningen av 2 rabattkort med 300 kr på http://onepiece.se!

kram

skitsnyggt :)


Kom ihåg






Trackback