Favorite

Vid det här laget vet nog de flesta av er att jag och mamma har fotat en hel del den här veckan! Eller mamma har fotat medans jag agerat modell med hennes smycken! Bilderna (eller ett par av dem) kommer hamna på hennes hemsida som inspirationsbilder. Av alla bilder vi har tatt är det här våran favoit, och helt otroligt, vi har samma favorit med tanke på hur många bilder vi tagit! Jag har visat den här förut men här har ni den i större format.

Efter den är dessa mina favoriter;

Och nu har jag bara valt bilder där man ser mitt fejs, annars finns det många bilder som skulle kunna toppa dessa.



Kommentarer
» Liz

Åhh vad fina!

» Anna

sv: tack ! :) dom är från bronx :) och så lite så :D

» MILEY

Härliga bilder! Jag får nog faktiskt ta och börja följa din blogg nu ;)

Fint! Vilken otroligt mysig höstkänsla jag får!

» Linn

» Linn

Åh alla bilder är jättefina, men nr.3 e ssåå spot on! :D vackert!

Linn- Tack så mycket, vad kul att du gillar bilderna!! :)

» tessi

har du hål i näsan?

Tessi- Yes jag har hål i näsan. Piercade den då jag precis börjat åttan vilket var.. 6 år sen blir det väl?! :)

Shit, du har alltid så galet snygga kläder på dig!! :O Vart får du all inspiration ifrån när du ska klä dig?

Blir alltid så inspirerad av dig! :)


Kom ihåg






Trackback