Favorit i repris

En favorit i repris. Älskar den här looken! Så ska jag se ut i höst nån gång då det är snäppet kyligare ute, just nu går det ju inte att bära skinnjacka om dagarna. Kanske om det regnar..  Fast då håller jag mig inomhus.

 

Idag har vart en sån dag då jag hållt mig inomhus. Bläää. Är sjukt trött, slut i kroppen och har ont i ryggen. Fick förresten en operationstid för drygt en vecka sen, så, i september smäller det! Det är ju lite både och.. Självklart ska det bli himla skönt att få det bortgjort och förhoppningsvis bli bättre men å andra sidan ser jag verkligen inte fram emot tiden just efter operationen. jag lär ha förbaskat jäkla ont och rehabiliteringstiden är äckligt lång. Nog om det.

 

Nu ska jag surfa vidare..

Kram <3




Kommentarer
» malin

åh vilken fin blogg du har! =)


Kom ihåg






Trackback