Double Jen


De senaste kvällarna har jag inte kommit mig i säng förrän vid 02.30 vilket är för sent för min del eftersom jag hatar att sova för länge på morgonen. SÅ, ikväll ska jag ta mig i kragen och lägga mig i tid och just nu har jag tur för jag är riktigt trött och sängen lockar som bara den!

Men jag tänkte vi kunde köra en dagens (kvällens) fråga istället, det var ju längesen!
Nämn ett plagg du bara måste ha nu i höst eller ett plagg du redan har men som du vet du kommer bära mycket nu när hösten nalkas.

Själv måste jag nog säga min second hand fyndade skjorta som jag bär på bilden ovan, jag älskar den och den passar så bra till det mesta.



Kommentarer

Jäkligt snyggt där!



Sv: Tack hörredu :D Jag hoppas verkligen skorna har snygg orange färg i verkligheten, hos nelly brukar inte färgerna stämma in med verkligenheten :( men jag håller tummarna! :)

» Diana

Jag vill gärna införskaffa en transparent skjorta!.. OCH en riktigt snygg höstjacka! :D

Godmorgon från tåget till Stockholm ♥ Händer något skoj idag?

haha aa ska försöka lite mer! xD

Va!? Klart att du ska ta tag i att sy de där brallorna! De kommer bli ascoola ju! =)



förresten, vad handlar du på för secondhandbutiker? Jag var inne i en igår och det var jättedyrt! Ett begagnat linne från h&m kostade liskom 60spänn!



En grå stickad tröja får nog jag säga på dagens fråga! =)

sjukt snyggt!



sv: vad vill du göra med håret då? :)


Kom ihåg






Trackback