CIFF

"COPENHAGENINTERNATIONALFASHIONFAIR" står CIFF för, modemässan. Dock ligger jag helt utslagen i sängen och kan knappt röra mig utan att det ska kännas som att föda barn från ryggen (har iofs aldrig fött barn men det ska ju tydligen göra förbaskat ont och så känns det i ryggen). Så tyvärr får ni vänta nån dag extra med bilderna från igår och på någon vidare uppdatering, jag orkar helt enkelt inte, hoppas ni förstår!

2 bilder kan jag iaf bjussa på tills vidare, en modevisning vi såg på Bella Center där en av mässorna ägde rum. Vet dock inte vad det är för märke, såg ingen "skylt" av det och dom presenterade det inte heller så vitt jag hörde.


Kram!



Kommentarer

Stackare! Förjävligt att inte kunna ha kul utan att få fan för det senare.

Har aldrig förstått mig på fashionshows. Modellerna bär ju kläder som inte är användningsbara ens en gång..


Kom ihåg






Trackback