Budgettips!




Långkjolen är min favorit just nu
, jag skulle så gärna vilja ha en grå och den från nelly var ju snygg och billig. Jag skulle dock bära den lägre, inte i midjan för jag vill ha den så den når till backen. Koftan var ju också en tiopoängare, perfekt nu i höst!

Och så skorna från Deichmann.. Dom här från Dinsko tycker jag är snyggare men priset är ju som ni ser saftigare.. MEN om man köper dom från Deichmann skulle man ju kanske kunna vika ner kanten så det bli som på Dinsko-skorna?! Eller köpa lite fejkull och klistra/sy på, borde ju inte heller va så svårt. Nä, dom vill jag ha!





Och förresten!!
Jag är med och tävlar om The Vampire Diaries season 1 här. Det vore ju himla trevligt att få vinna den boxen så man kan gå igenom alla sjukligt bra avsnitt igen. Bästa serien om du frågar mig, längtar så tills säsong 2 drar igång vilket är snart, hihi.




Kommentarer

vad niice, hoppas du vinner :D

jag degade mest igår hehe



hur har du det idag babe?

Vad gör du idag då? :D

ringarna är från HM :) kostar 29.50:)

» Anna

sv: så lite :) tacktack :D

koftan var riktigt snygg, hade passat mig perfekt, haha


Kom ihåg






Trackback