Vad som händer mellan de bra bilderna..

Hej hopp!
Idag har vi fotat kläder till webbutiken så här får ni lite "behind the scenes" bilder.

Dessa bilder bjuder jag på :P Vi var och fotade vid en åker sen då jag stod så här (höll på byta om) i trosor, en liten tubtopp och strumbyxor kom naturligvis en lastbil så jag försökte gömma mig bakom bilen (se bilden under den nedan) men då han körde förbi tutade han åt mig så ja, han såg mig nog, haha.

Här försökte jag "gömma" mig.

Än om solen var framme idag så blåste det ganska rejält och rätt kallt så jag var rätt glad då vi fotat färdigt (än om jag kanske inte ser så glad ut på bilden, haha).

Om du klickar dig in här kan du se fler bilder och även ett av de färdiga resultaten!! :)



Kommentarer

haha snyggt!



Jag tänkte faktiskt på detta igår, kollade på true blood och insåg hur charmig jag tyckte godric vara. Jag är nog en sådan som gillar dessa starka, hårda män som kan ta hand om mig men som samtidigt är mjuka som bomull på insidan. Likaså Stefan, tittar man på bilder bara ser han inte alls så bra ut som han gör i VD. Tur att vi alla är olika :)


Kom ihåg






Trackback