Några stilikoner

Tänkte visa bilder på några av mina främsta stilikoner, dessa prickar alltid in alla rätt och ser alltid så förbaskat fräcka ut!! Gaah, vill ha deras garderober!

Taylor Momsen, den ultimata rock-chic bruden!

Taylor Momsen pic 1 Källa, pic 2 Källa, pic 3 Källa.

Alexa Chung är alltid så himla snyggt klädd, både till vardag och till fest!

Alexa Chung pic 1 Källa, pic 2 Källa, pic 3 Källa.

Olivia Palermo är med stilren av sig men inte så att det blir tråkigt utan snarare vrålsnyggt!

Olivia Palermo pic 1 Källa, pic 2 Källa, pic 3 Källa

Mary-Kate Olsen har vart en av mina stilförebildern sen jag var ca 14 år, hon har alltid haft stilen!

Mary-Kate päls pic 1 Källa, pic 2 Källa, pic 3 Källa.

Whitney Port lyckas alltid se så flickig ut men ändå med en rokig touch och med attityd.

Whitney Port pic 1 Källa, pic 2 Källa, pic 3 Källa.

Agyness Deyn, behöver jag säga något mer, kvinnan är ett geni då det kommer till kläder och styling, damn!!

Agyness Deyn pic 1 Källa, pic 2 Källa, pic 3 Källa.


Har ni några stilikoner?
Och ps, imorgon avslutas röstningen på TTS Blog Awards, jag ligger under med 5 röster så snälla snälla snääällla, rösta på mig, skulle bli så förbaskat glad och det går himla snabbt också! :D Klicka här för att rösta.



Kommentarer

nu gick det att rösta för mig också :D

du leder ;)


Kom ihåg






Trackback