Snyggare/Snyggast


Okej mina kära vänner, upp till bevis! Vem är egentligen den snyggaste mannen och vem spelar den snyggaste vampyren?? Robert Pattinson/Edward Cullen eller Ian Somerhalder/Damon Salvatore?!?!!

Haha jag får nästan ångest nu då jag själv ska försöka svara på den här frågan, den är ju så svåår! Först då jag letade efter bilder på Ian tyckte jag han var snyggast men sen då jag började leta bilder på Robert inser man hur jäkla snygg han också är. Snyggaste vampyren tycker jag Damon är, både till utseende och till personligheten, tycker Edward är för mesig. Men sen är det ju mellan Ian och Robert, de riktiga personerna... Jag måste nog ändå säga Ian där också.. Älskar hans mystiska och sexiga blick, hans leende (speciellt då han så där halvler), hans skarpa ansiktsdrag och ja, hela han!! Men Robert är ju snygg han med, men kanske lite mer åt det vackra hållet..?!

Så, nu måste ni med svara!! :D



Kommentarer

Älska Ian!!! haha

Rob!

robert/edward no doubt!!

Ian for sure! Han slår Robert med hästlängder :P

guud va svårt att avgöra!

jag tycker robert helt klart :)

snyggaste vampyr - Damon

snyggaste människan - Robert

Hekt klart Robert Pattinson! Så sjukt jävla snygg! :)

» lie

jag är, precis som du, helt fast i vampire diaries. ^^ och jag älskar damon! När han ler och är dum samtidigt. i like it. Men.. svårt val. kanske Rob som vampyr och Ian som människa ;>

» lie

nä. jag ångrar mig. jag tycker ian är finast som både vampyr och som en vanlig människa ;> hahaha. så typiskt mig att ändra ^^

» Anna

Nej jag håller inte med dig. Rob är det nått obeskrivligt med, man smälter när man kollar på honom.

» Sofia

Jag måste nog säga Ian, jag är helt såld på VD vampyrerna, hahah! Jag menar, Stefans kropp, dör lite varje gång han är tröjlös!



Men Rob, han har ett sånt unikt utseénde, också fantastiskt snygg.

Mikaela- Ja Robert är ju stekhet han med men jag tycker nog att Ian är snäppet hetare ;)



Louise- Jag tycker som sagt Ian och Damon ;)



Anna- Ja alltså jag har väldigt länge tyckt att Robert är den snyggaste människan som finns tills jag för någon vecka sedan började se på TVD, jag smälte seriöst då jag såg Damon (Ian) och nu tänker jag seriöst på honom flera gånger om dagen, kan inte släppa hur jäkla snygg han är, haha!

Damon är alldeles för elak för mig, han är hela tiden så sarkastisk och spyder, det vill jag inte ha haha Edward däremot är en riktigt gentleman, gammaldags. edward har klart den bästa personligheten och utseende!


Kom ihåg






Trackback