Snälla, snälla, snälla...



Som de flesta av er redan vet ska jag operera min rygg för mitt diskbråck. Kirurgen sa att operationen antingen kommer äga rum i juni elle i tidig höst så jag förmodar att det kanske är i augusti. Nu hoppas jag på grund av en del anledningar att den blir av i tidig höst istället.. Dels för att jag kommer har jävligt ont efter och inte kunna sitta osv på några veckor så jag förstör hellre en del av den tidiga hösten än att förstöra hela sommaren, men sen för en väldigt rolig grej jag fick veta imorse som kommer äga rum i juni och ja, opereras jag i juni kommer jag inte kunna vara med på den här super roliga grejen (kan tyvärr inte berätta vad det handlar om än, och det är egentligen inte så stort, men kul!!).

Okej att det är jobbigt att ha ont nu med men jag har levt med det länge så jag skulle kunna stå ut 2 månader extra.. Men men, egentligen är ju operationen viktigare och om jag får en tid i juni kan jag inte tacka nej men jag håller ändå en liten tumme för att det blir i augusti istället.. :)

Ser just nu att det här sista stycker blev lite konstigt formulerat men jag orkar inte skriva om den, hehe.
Nu ska jag se ett avsnitt av top model sen funderar jag på att lägga mig ute på gården i en solstol, om det inte blåser för mycket bara.



Kommentarer

då håller jag tummarna för dig att operationen bli i augusti då istället =)

kram!<3

usch vad jobbigt :(

Hoppas för din skull att operationen blir av i augusti. måste vara skönt och veta när ungefär de blir av!


Kom ihåg






Trackback