Rykten mån tro?


Hej. Just nu är jag väldigt glad varför får ni veta lite senare!! =D Jag har haft lite fullt upp nu på morgonen så jag glömde helt av att fika (klev upp vid 8) tills nyss då magen började kurra då jag sa till mamma "men just de, jag har inte fikat", jag har vart i helt andra tankar.. Så nu ska trycka i mig lite frukost och sen har jag en del grejer att göra idag, ska bl.a iväg och ta blodprov till operationen.

Just de, jag har inte riktigt veta vad jag ska tro angående om Rob och Kristen är ett par eller inte men nu mot slutet har jag mer och mer börjat tro att ryktet är sant. Imorse klickade jag mig in på eclipsemovie.org där jag såg dessa bilder- Rob OCH Kris lämnar Budapest tillsammans där Rob spelat in filmen Bel Ami.. Ja vad ska man tro alltså, vad gjorde hon där liksom? Antingen är de bara nära vänner eller så mer. Vad tror ni??

Nä nu måste fika, puss!



Kommentarer

Jag tror de har varit ett par enda sedan i somras och att de utnyttjat skvallermediernas rykten om att de brukar ljuga för att få en bra story.



Go Kstew & Rpatz ;D

» Anna

Om man tänker tillbaka på bilderna som kom upp när de gick hand i hand på nån flygplats och bilderna som visade att Kristen var i London under julhelgerna, så känns det som att det måste vara mer än vänskap. Jag har börjat tro på det mer och mer den senaste tiden. Men jag vill nog inte tro på det helt och hållet förens dom själva säger det. Men det verkar ju som att dom själva inte får nämna nått om det och intervjuare får inte ställa frågan längre. Aja,..jag vet inte. Men jag hoppas.

Jag tror också mer och mer på det nu förtiden. Det ser faktiskt ut som så på dom senaste bilderna. Man vet inte riktigt vad man ska tro, eftersom att tidningarna ljuger mycket, man jag hoppas också. Dom är så söta tillsammans! :)

Anna- Ja eller hur, jag tror absolut att de är mer än vänskap men att de inte får bekräfta det för filmbolagen typ..



Jag tycker det vore kul! =)


Kom ihåg






Trackback