Öppna din dörr och säg att du vill ha mig här.


Good morning people!
Hur mår ni idag? Jag mår prima! Jag hade hört att det skulle regna och vara mulet idag så då jag vaknade kikade jag ut genom fönstret men såg då att himlen var klarblå och att solen var framme så då blev jag genast på bra humör. Tänk att solen har den effekten på så många.. Dock sa mamma att det troligen skulle bli mulet efter lunch men jag håller tummarna att det inte blir så.

Visst har jag en snygg t-shirt på mig??!! Den jag fick att Therese som jag för övrigt saknar väldigt mycket :) Nu ska jag gå ner till köket och ta mig lite frukost.
Ha en fin lördag allihop.
KRAM!



Kommentarer

sv; Men jag kan tänka mig att det är en vane sak! :P haha, om jag hade bott nere i skåne så hade jag definitivt fattat va dom säger efter ett tag. haha :)

åh jag saknar dig med! som tusan. fattar inte varför det ska vara så långt i mellan, det suger verkligen haha :P<3


Kom ihåg






Trackback