Nämen se där!

Såg precis en kommentar som Diana postat som löd så här "Hej! Jag tänkte bara säg att jag såg dig på msn:s första sida i dag, i fall du inte visste de? :) Alltså på sidan:http: //se.msn.com/?ocid=iehp Du är med på den "slideshowen" eller vad man ska säga på bild nummer tre, dagens hetaste stilar =)", och nej det hade jag ju inte sett så jag gick in på msn och fick ju se det då, så himla kul, det är ju ganska många som lär se det där haha.

Klicka här för att se det ni med, bild 3. Ni får ursäkta de dåliga bilderna men så blir det då man fotar på en dataskärm, min prt sc funkar inte verkar det som?? Och ps, ser ni vilket snyggt tema jag har på internet? ECLIPSE ;)

Sedan klickade jag mig vidare in på minoutfit.se där dom tatt bilden från och såg ju då att jag var med på förstasidan där under "populärast just nu", så kul det med!! :D Och nu ligger jag nr 1 på min outfit, inte nr 2 som då jag tog bilden ;)



Kommentarer

sv; Åh, tack så mycket ;)



jaaa, de är sjukt syyynd :P hahaha. va bra! :D

Hm de har bytt sida nu på msn när jag kollade in. Snyggt tema ja :) själv har jag på bella o edward, balen ett sött tema och dte som passade bäst in på min dator. Sov sött.

» Diana

Taack :D

Vad kul att ja fick dig att märka de! Tänk om du hade missat de liksom! Kände direkt igen dig så tänkte ja måste tipsa dig lite :)


Kom ihåg






Trackback