Morsning hörrni!


Gammal cambild.

Hej och hopp!
Inatt har jag drömt en massa konstigheter, bland annat att jag och lillebror var gäst hos några män flera dagar i rad och varje dag försvann något vi hade med oss, bl.a en genomskinlig blommig regnkappa som jag ägde i drömmen, haha. Sedan jagade en av männen oss då vi kom på att det var hann men Liam körde ifrån honom på sin cross och jag cyklade ifrån honom. Tror även jag hann med att vara i Central Park inatt :D

En anonym frågade om jag inte kunde länka till sidan där jag ser på TVD och visst kan jag det! På ch131.com ser jag en hel del avsnitt men jag tror det var något/några avsnitt som inte fungerade där så resterande ser jag på yidio.com. På den sistnämna kan man välja mellan ett flertal olika länkar och de som brukar funka är megavideo.com (men där kan man bara se ca 70 min sen måste man vänta i ca 50 minuter innan man kan fortsätta se, och så håller det på så) och tivishows.com.

Nu ska jag ner och käka lite frukost.
KRAM!



Kommentarer

hejhej! jag är med stor TVD nörd och här har du en bra sida! avsnitten kommer ut dagen efter de visats i usa.. vet inte om det är samma på de du kollar på men ial :D

http://www.cucirca.com/2009/09/23/watch-the-vampire-diaries-online/

Louise- Hej :) Jag kollar på en annan sida med där släpps dem lika snabbt också, men tack ändå för tipset! :)

» H

jag är också en TVD nörd, har varit det sen i januari:D och jag kollar också på ch131, den är bäst

H- Ja alltså det är så DAMN bra, och avsnitt 19 kommer ut inatt :D :D :D


Kom ihåg






Trackback