Konstiga drömmar as usual!


Det är väl knappast någon nyhet att jag brukar drömma rätt konstiga drömmar. Inatt drömde jag bland annat att jag var en utav de fem finalisterna i Idol och det var faktiskt askul, speciellt eftersom jag sjöng jätte bra i drömmen, haha! Sedan drömde jag lite hemskare saker, flera av mina nära släktingar dog på en och samma dag men jag grät inte utan var typ i chocktillstånd så jag minns bara att jag gick omkring i min lilla bubbla, folk försökte prata med mig men jag hörde dom inte och sen försökte jag dränka mig själv i värsta lerhögen, som kvicksand fast det var lera.

Jag vet att jag drömde fler drömmar men nu är dom självklart bortglömda, vet bara att en innehöll en mus jag tog hand om..

Har ni haft nån konstig dröm inatt? :)



Kommentarer

men ååååh xD


Kom ihåg






Trackback