JenCa Style

Nu mina kära vänner ska ni få lite ny information om min och moders kommande webbutik! Vår webbutik kommer heta "jencastyle.se" (ni kan inte gå in där än) och vi skriver det så här; JenCa Style. Jen kommer alltså från mitt namn Jennilie och Ca från min mammas namn Camilla, alltså JenCa! Webbutikens sortiment kommer vara blandat med rockiga kläder, stilrena, enkla, romantiska, ja alltså en salig blandning. Jag har ju som sagt lite rockigare stil medans moder är mer romantisk av sig, vi tyckte då att JenCa Style var ett väldigt passande namn då det verkligen är både min och mammas stil.

Vi kommer dessutom ha en blogg tillhörande webbutiken och där kan ni kika in redan nu! Adressen är: www.jencastyle.blogg.se. Vi kommer uppdatera den bloggen med jämna mellanrum så se till att kika in där lite då och då för att inte missa något.

Här har ni en liten sneak peak på plagg vi packade upp imorse, klicka er in här för att se mer..


Ha en fortsatt fin dag.
KRAM!



Kommentarer

gud va roligt =D längtar till den öppnar!!



sv: tack sötnos =)

spännande med en webbutik, lycka till! tycker förresten du hade ett väldigt fint o annorlunda namn, jennille :D smart ihopsättning med ca också!

Härligt! :D



Jag måste bara få säga en sak. Vi har ju ungefär samma ovanliga namn, det roliga är att min mamma OCKSÅ heter Camilla! x)

Ha en fortsatt bra dag. :)

Låter roligt att öppna en webbutik:)

» adina

jättefin blogg!

haft en bra dag?:D

» Diana

Vad kul att den e på G nu! Har väntat på detta :D

lägger till bloggen på bloglovin direkt :D vill ju inte missa något !!

» JULIA

Jag tänker också lägga till den på bloglovin - superoligt att få spana in mer av ert projekt! Först tyckte jag att namnet var konstigt innan jag fattade, seg som jag är, och det är ju lyyyysande! :D



Keep going! Kraam

» ANGIE

Gud så kul att den snart är klar! :D

» babyH

Äntligen :) låter toppen :)

Ser fint ut! Ska in o kika direkt!


Kom ihåg






Trackback