FUJI

I januari framkallade jag ca 500 bilder då jag insåg att det är mycket mycket roligare att kika på "vanliga" bilder än digitala bilder på datorn! Jag använde mig utav olika erbjudanden så det blev rätt billigt också!

Idag klickade jag hem ännu 126 bilder + 3 förstoringar, för detta betalade jag 60 kr (inkl porto) vilket jag tyckte var helt okej! Vill du också beställa hem bilder från Fuji så har dem just nu ett erbjudande där du kan beställa hem 100 bilder gratis (porto på 29 kr tillkommer), jag kan verkligen rekomendera det! Klicka här för att komma till erbjudandet!

Här kan du läsa om sist jag framkallade bilder. Och här nedan är en bild från den gången.



Kommentarer

det är utan tvekan mycket roligare att bläddra igenom vanliga kort än att sitta vid datorn och titta på dom. känns mer personligt på något sätt :)

btw, har också utnyttjat såna erbjudanden på olika sidor :) såg nu att jag hade tillgodo 100 gratis bilder så jag ska sätta mig och gå igen om och se vad jag har framkallat och inte :p hehe



sv: jag har köpt såna popcorn nu, du hade rätt, supergoda :D:D:D

sv: ja precis! :) såg förresten att jag hade rabatt på en annan sida att framkalla foton också, så nu ska jag verkligen sätta mig och gå igenom vad jag har framkallat redan och vad jag vill framkalla :D


Kom ihåg






Trackback