Fröken fräken

Idag har vi helt underbart väder så nu på förmiddagen klädde jag på mig som en tok (det blåste en del ute) och gick ut å satte mig i en solstol och lyssnade på bra musik. Jag lyckades sätta mig i lä så det blåste inte vilket resulterade i att det blev varmare och varmare, så jag fick ta av mig plagg efter plagg tills jag tillslut satt i byxor och kofta, då var det perfekt. Jag satt där i någon timme och TADAAA, då jag kom in igen var jag någorlunda fräkning! Älskar då fräknarna börjar komma tillbaka, har saknat dem! :D




Kommentarer

Söt du är i dina fräknar. blir prickig jag med om sommaren

Det är så sommrigt med fräknar! :D Vill ha sol och värme här hos mig så min fräknar kommer tillbaka :)

fräknar är så gulligt!

Antonia- Eller hur, jag verkligen ääälskar fräknar, kan vara det finaste på en människa! :)


Kom ihåg






Trackback