Dagens outfit

Alltså herre min Je vilket underbart väder vi har haft idag, helt galet!!!!! Det har vart hur varmt som helst, solen sken och väldigt många var ute i shorts och t-shirt eller klänning, barbent! Jag har seriöst aldrig varit med om något liknande men I LOVE IT! Brukar det vara så här varmt här nere i Skåne i April? Även jag hoppade ur strumpbyxorna och skippade koftan och körde på en klänning i det vackra vädret. Vi gick ner för att fota vid havet så jag tog av mig sandalerna och trippade runt barfota i den varma sanden. Här kommer lite bilder på dagens simpla men ack så somriga outfit.

Havet var dock fortfarande ganska kallt men jag var bara tvungen att gå lite i det.

HAHA! Jag var bara tvungen, sorry :D Någon som gick på det??? Självklart har vi inte SÅÅÅ varmt här, det ligger kanske på omkring 11 grader men inte så att man skippar strumpbyxorna och koftan (eller jackan för den delen). Dock så är bilderna tagna idag, vi har fotat en del till webbutikens blogg och eftersom det är sommarkläder ville vi att det skulle se lite somrigt ut. Det blåste ganska rejält ute men jag frös ändå inte så mycket förutom då jag satte fötterna i havet, det var ju SCHVIIIINKALLT!

Jag bjuder på min riktiga outfit lite senare :)



Kommentarer

Jag trodde faktiskt på det! Vi hade det rätt jävla skönt idag och ni skåningar ska ju alltid vara värsta så why not tänkte jag! haha

oj haha! jag erkänner att jag gick på det! :D

Fina bilder vid havet:)

jag förstår om du frös :o men fint med bilder vid havet :)


Kom ihåg






Trackback