Dagens fråga till er.


Morsning people!
Allt bra? Jag mår prima!

Nu ska jag iväg en sväng och är nog inte hemma igen förrän i eftermiddag nån gång så vi hörs igen då, men tills dess har jag en/några dagens fråga till er.

Ungefär hur mycket fotar ni? Ca 500 bilder/dag? Ca 100 bilder/dag?  Ca 10 bilder/dag? Ca 50 bilder/vecka? Ja ni ser nog vart jag vill komma, ungefär hur mycket bilder knäpper ni per dag/vecka? Har ni med er kameran överallt eller när väljer ni att ha med er kameran?


Jag vet att det kan vara väldigt olika från dag till dag osv men på ett ungefär.. Jag skulle tippa på att jag knäpper ca 30 bilder per dag (då räknar jag inte med alla bilder mamma tar på mig vilket är ca 30-60 bilder/dag). Och jag har med mig kameran i princip alltid, det är inte ofta jag lämnar den hemma.



Kommentarer

det går väldigt i perioder. vissa perioder har jag med mig kameran precis överallt och då fotar jag precis allting och kan ta hur mycket bilder som helst varje dag. medan jag andra perioder knappt tar upp kameran alls på flera veckor....

Sv: Det var ju synd. Harry Potter filmerna är verkligen bra, enligt mig ;b Och Rob var grymt bra i den fjärde. Synd att du inte orkade se den tills slutet.

» Molly

Jag har perioder när min kamera bara ligger. dag ut och dag in. Oftast under ett par månader. Men sen händer något och då kan det bli uppmot 50 bilder per dag kanske. det är oftast under sommaren. under semestrar däremot, då blir det flera hundra om dagen

jag knäpper cirka 10 bilder per dag, men vissa dagar när det är något speciellt knäpper jag 100-300 bilder på en dag :)

det är väldigt olika, biland kan det bli endaste 2-3 bilder medan andra dagar kan det bli närmare 100!


Kom ihåg






Trackback