Antingen eller.


Hejsan. Sovit gott inatt? Det har jag, fast än mina knepiga drömmar :D Tänkte det kunde va kul att köra en sån här antingen eller, måste bara komma på en bra först..

Att aldrig mer få sitta vid en dator eller Aldrig mer lyssna på musik?


Hihi den var lite klurig va, eller det kanske bara är jag som tycker det?.. Dock skulle jag nog välja att aldrig mer lyssna på musik.. tror jag, eller nja, åh vad svårt.. Jag älskar ju musik, lyssnar alltid på det, tänk att aldrig få höra det då du är ute å dansar, då du sitter i rummet osv. Men samtidigt är jag beroende av datorn så vet inte om jag skulle kunna välja bort det, sluta blogga, sluta läsa bloggar, mejlen, ba surfa runt osv.. Jag får hoppas att det aldrig blir så att jag måste välja nån gång :)



Kommentarer
» Diana

Ja de var svårt..Men får nog ändå säga aldrig mer sitta vid datorn, jag skulle inte klara att aldrig mer höra musik! Är nästan lika beroende av datorn i bland, fast kanske inte lika :)

» Molly

gud vad svårt.. men skulle nog välja aldrig mer musik. eller.. nej, dator går att klara sig utan. aldrig mer gå på konsert eller gå ut och dansa.. det skulle vara svårt.

» BabyH

skulle nog välja att aldrig mer sitta vid datorn.. man kan ju läsa tidningar och prata i telefon typ istället. skulle inte klara av att inte få dansa mer på klubbar osv, no no! ;)

BabyH- Okeej.. ;P Ja alltså jag tänker lite som dig men eftersom jag inte kan va ute å dansa just nu skulle jag välja datorn, tror jag, kan banne mig inte bestämma mig!! :D


Kom ihåg






Trackback