Svar på lite kommentarer från er.

Det händer ju att en del personer som inte har någon blogg och inte lämnar sin mejl kommenterar, ställer frågor osv och jag vill ju självklart svara på dessa så här kommer några.

Från Ajka.
Jag undrar bara om du fick ett svar tillbaka på det brevet du gav rob :D?

Svar:
Nope jag fick tyvärr inte tillbaka något svar. Skrev ett till brev till honom nån vecka senare, har dock inte blivit av att jag postat det än så :P Men förväntade mig inget svar heller, man kan ju fråga sig hur många brev från fans han får dagligen.. 1? 100? 1000? 10 000?

Från Emma.
Har 6 prov och 3 inlämningar nu dem 2 kommande veckorna. kulkul! :P

Svar:
Undrar om du går på högstadiet? Jag minns i alla fall under högstadiet då ALLA prov verkligen kom samtidigt och det var ju sååå jobbigt! Jag förstår inte varför dom gör så?! Det är verkligen som om lärarna vill att man ska spy galla över skolan i så tidig ålder!! Åttan och nian tyckte jag var värst för då var det verkligen ibland som man kunde ha 6 prov + inlämningar + läxor inom loppet av 2 veckor, det är ju bara sjukt!! Det blev ju så att man satt där dagen innan helt panikslagen. Skärpning!!

Från Louise.
Jag vill se filmen du pratar om ! ;D

Svar: Haha jo jag har fler som vill se filmen också. Filmen vi pratar om är den då jag intervjuvades under statistdagen i Montepulciano. Dock hör man bara då jag pratar så man får gissa lite vilka frågor som ställdes och sen ser jag så.. nervös ut, haha :P Men ja, den KANSKE kommer upp om någon dag, men bara kanske! Hihi.

Såja, nu ska jag ta på mig min sköna pyjamas, ta ned mitt täcke och lägga mig i soffan och vänta på Idol.



Kommentarer

svar; WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW SKIIIT DU ÄR MED I NEW MOON!! SÅÅÅÅ JÄVLA COOLT!!!! HAR DU SETT ROBERT? ELLER KRISTEN,TAYLOR,ALICE?!!?!??!!?! SKIIIIITTT SÅÅ COOLT!! haha nu förstår jag =O =O =O =O =O =O =O =O =O =O =O =O =O =O

» Emma

hejhej, förlåt att jag inte lämnar någon mejl adress men jag kollar nästan aldrig min mejl så.. men tack för att du svarar i ett inlägg istället.:) ja, jag går i nian och just nu har vi jätte mycket:O massa prov, inlämningar, och läxar. phuu vet inte hur jag ska hinna allt:O men men jag får försöka :D:P

tycker absolut att du ska lägga upp filmen, det vore super kul att få se :D<3

hur är det med dig idag då?

kram!

» ajka

tack för svaren :D:D:D


Kom ihåg






Trackback