Öroninflammation?


Ja jag sitter här och funderar på om jag åkt på en öroninflammation i vänstra örat. Det började smått igår på dagen att det började göra lite ont sen har det bara blivit värre och värre. Inatt har jag sovit riktigt dåligt pga av det då jag inte kan ligga på kudden mot den sidan, det värker, som dunkar och gör ont hela tiden. Förra sommaren fick jag precis så här också men då gick det över efter några dagar så om det inte förvärras orkar jag inte kolla upp det men annars, ja då blir det läkaren som gäller.

Update 16.28: Hej igen. Ja det är nog öroninflammation, har kollat runt lite på nätet och jag har de flesta symptomen så nu ligger jag nedbäddad i sängen med en påse godis som tröst och kikar på andra avsnittet av True blood, som jag såg första avsnittet av igår. Alla pratar ju om denna serien så jag ska ge den ett försök. Det blir nog inte så mycket mer bloggning än så här idag. Puss.



Kommentarer

Hur är det med örat? Själv ligger man nerbäddad med feber och svullen hals :((

sv: nej, + att min kille fyllde 20 den dan så va lite sur att ja inte fick träffa honom:P



jo det är toppen:D

» Anna

jo jag kom precis från skolan och nu så ska jag till konfa!;))

true blood <33 har sett hela andra säsongen oxå! :D

TJA!! Tackar :D Jaa det är ju det, speciellt när man väljer tyget man vill ha osv... hur ser din klänning ut ?? =)

ja det hoppas jag!=D

krya på dig gumms!!

sv: aw va snäll du är ^__^

detsamma säger jag bara!



hoppas verkligen inte att det är öroninflamation, för din skull. det är ju verkligen hemskt.

usch usch.

kram!

SHOPPING, FEST & KÄNDISAR?

kolla breezy.se för sveriges snyggaste blogg ;)

Hejsan!

Du är en av de 5 som blivit med i min "veckans blogg"

Grattis! Du har en fin blogg!

Se till att få röster så att du vinner nu! :D



Kram Britta


Kom ihåg






Trackback