Bilder, inspelningen av New moon i Montepulciano

Såja, sa ju att jag fått några bilder igår från min dag som statist i den kommande filmen New moon. Kul att det togs ett par bilder i alla fall som man får ha kvar som minne förutom det man har kvar i huvudet.

Här hade ganska nyligt kommit fram till inspelningsplatsen i Montepulciano. Jag är nästan längst upp, brunt uppsatt hår, rött linne och ser super sur ut. Jag kan lova att jag inte såg ut så där under dagen, dom måste just ha tagit kort då jag gjorde en sur min, haha. De andra är också vinnare, dock från andra länder.

Här står vi och väntar, var en del väntan den här dagen men det gjorde absolut ingenting!! Jag står långt till höger, uppsatt hår, rött linne, uppvikta jeans och med en flagga i handen.

Här blir vi dirigerade om vad vi ska göra utav en av de som bestämde.

Sedan blev vi filmade och intervjuvade en och en om hur vi vunnit tävlingen, vad vi fick göra on set, vilken våran favorit karaktär var osv. Har filmen men nja, tror inte jag visar den.

Under lunchen snackade jag med Alan Cappelli som var Robert Pattinson body double under dagarna i Italien. Han var riktigt trevlig och charmig (och snygg!!) ;P

Jag, Alan Cappelli (ser ut som vi har värsta diskussionen, haha), Synne (den norska vinnaren) och Azzurra Russo som var Kristen Stewarts body double, hon var också himla trevlig!

Alan och Azzurra som Edward och Bella. (bild lånad från Alan).

Här står en del av gänget på plats. Jag och Synne flyttade oss dock hela tiden från olika platser för att ha störst chans att synas i filmen.


Så, det var bilderna jag fått. När jag ser dom tänker jag tillbaka på den här dagen så himla mycket. Alltså vilken underbar dag det var, helt otroligt. Känns som en dröm, men det var snarare en dröm som blev sann.

Känslan i kroppen då vi närmade oss Montepulciano, då vi kom fram och fick se utsikten, då vi kom fram till inspelningsplatsen och fick se alla rödklädda människor, då vi fick se när dom filmade och sedan vara en del av det. Då jag såg Charlie Bewley, Kristen Stewart och Robert Pattinson, då jag stod en meter ifrån Kristen, då jag stod ca åtta meter ifrån Rob att jag gång på gång fick se honom ta av sig skjortan. Då jag pratade med världens trevligaste Alan och Azzurra, då Alan lovade att ge Rob mitt brev som jag skrivit till honom.

Omgivningen, allt jag fick se, allt jag fick höra, allt jag fick uppleva. Ja, det var en dröm som besannades, helt klart!




Kommentarer

shit vad kul !! man kan nästan känna vilken häftig upplevelse det måste varit bara av att se bilderna, samtidigt kan man ju inte alls föreställa sig någonting utav det.... att få vara så när allting liksom. superavis och samtidigt glad för din skull :D

inte lite häftig upplevelse det där med twilight, nog för att jag inte alls är big fan av den.. menmen^^ själva grejen menar jag. förnekar dock inte att det inte är en bra bok och att filmen suger, det gör jag inte men fattar inte besattheten som alla har. jäkla hysteri alltså.



sv: jag var sämst på att kolla på ett avsnitt från den sidan, var första avsnittet på första säsongen av true blood och jag klantig som jag lyckades stänga ner webbläsare flera gånger, haha inte okej alltså!

sv: ahaha god morgon igen ;) va gör du?:)

åh gud vilken underbar upplevelse!<33

blir nästan tårögd när jag ser bilderna haha :D

hoppas VERKLIGEN att du är med i filmen nu då, skulle vara så himla kul! :)

» Diana

Åh vad kul o se bilderna o "uppleva" det lite genoom dom ;D Ska bli kul o se om du är med i filmen sen, det e ju inte så långt kvar nu!! :D:D

» ajka

ohh sååå himla kul :D

kan tänka mig :D:D:D



jag undrar bara om du fick ett svar tillbaka på det brevet du gav rob :D?

Jag vill se filmen du pratar om ! ;D guud vad kul du måste haft.. mycket glad att du delar med dig om dina upplevelser :)

» moa

du har jätte tur!!! :D hur gåre i skåne?


Kom ihåg






Trackback