Kommer inte på någon rubrik.

Hej kära ni!
Har just suttit och läst lite om mobilen jag vann som kommer till mig nästa vecka, snacka om att detta gjorde min dag, speciellt eftersom jag inte har någon mobil. Just nu har jag lånat en riktigt gammal en av min pappa då min förra blev fuktskadad i våras. Idag går jag omkring i mjuka sköna kläder vilket inte är så roligt att kolla på visar därför en outfit jag hade på mig förra hösten. Ciao.

Skor Monki, Jeans Gina Tricot, t-shirt och glajjor Urban Outfitters, fejkpäls H&M.



Kommentarer
» JOSS

Tjohejsan! :))

Jag hjälper gärna till med din bloggdesign, :] har addat din msn, & om du skickar headern & beskriver lite hur du vill ha det med färger osv så ska jag väl försöka ta mig an uppdraget, det blir skoj ;D

Kram Joss

» Jenny

Jo, förresten.. jag kom och tänka på inlägget häromdagen där du skrev norrländska ord. Jag är den enda i min närhet som säger skrana, vet du vad en skrana är för något? Tydligen säger man det bara i Umeå-, Vännäs- och Vindeln- trakterna.. själv så bor man i Luleå.. så vet du vad en skrana är? :) haha :)

» Jenny

Sv: Alla häromkring säger madrass eller åkmadrass. Det verkar som att det verkligen är så att det är bara i västerbotten man säger skrana. Ingen av mina kompisar vet vad det är, haha :)

Det är är verkligen roligt hur man säger olika, även om det bara skiljer 30 mil. Jag säger rätt ofta annat än vad mina kompisar säger, men så blir det väl då man egentligen kommer från västerbotten samt har nästan all släkt i Umeå.. haha :D

hej :D allt bra idag?:)

sv: ja jag förstår din åsikt haha :)

nördbrillsen var as snygg! jag är själv bärare av brillor, funderar på att köpa ett par billigare "nördbrillor" med styra och använda dom lite nu & då för att piffa upp en outfit :)


Kom ihåg






Trackback