JAG VANN =D

Hihi vet ni vad, ännu en gång har jag haft turen på min sida och vunnit en tävling, även denna gången i en av Aftonbladets bilagor. Första gången var det ju statistrollen i New Moon som jag vann i Aftonbladet Klick! Den här gången en snygg ny mobiltelefon i Aftonbladets bilaga Sofis mode. Yeeeey vad glad jag är, dom ringde och meddelade mig om det idag! =) Här kan ni se hur tävlingen gick till och hur min nya mobil kommer se ut!

Det ligger nu ute på Sofis mode's hemsida. Klicka här för att kolla med vilken outfit jag vann (jag är nr 2) och här för att se dom andra vinnarna.



Kommentarer

Grattis =)

ojoj!

Grattis ! :D

grattis!! :D

grattis!! :D

Grattis!! :D



jag har en sån mobil, skit bra! =)

» Lina

Man får gratulera..=)

» JOSS

Congrats! :D

precis den mobilen jag ska köpa, haha ;D

va kul. grattis grattis :D

» Diana

Grattis o din outfit var förresten lätt snyggast! Älskar den tröjan :)

Usch vad avundsjuk man blir! Haha X'D

Men grattis!


Kom ihåg






Trackback