God morgon.


Hej hopp gallooppp!
Allt bra med er? Vad ska ni göra den här fredagen?
PUSS.



Kommentarer
» Suss

Som svar på din fråga ovanför: Idag ska jag göra typ ingenting. :( Ska dock gå på bio ikväll och se en film som jag väntat på att den ska ha premiär sen i våras (ja, jag har inte väntat lika otåligt som till New Moon, men jag har väntat :p )



Sv: Har du aldrig ätit Ben & Jerry's glass? Eller skojar du? Den är jättegod iaf. :)

Gud, jag vet inte ens om min pojkvän skulle orka ta kort på mig varje dag. :p Kanske om jag tvingade honom. :)

sv: okej härligt! jag typ... sjka packa och göra ordning mig coh så hahaaa

» Emma

Jag ska plugga:O:( har 6 prov och 3 inlämningar nu dem 2 kommande veckorna. kulkul! :P

haha jag ska nog bara titta på film!

Jag läste din text i headern och undrar vad statist betyder? Jag t älskar Twilight sagan!! :D


Kom ihåg






Trackback